torstai 1. tammikuuta 2015

Rappion, tuhon ja naurun 2014






Tammikuussa gonailin intissä. Bailasin viikonloppuisin hohtobileissä. Sain mun uuden kameran ja totuttelin siihen. Gonailin intissä lisää vääränvärisissä sukissa ja leikin pahista. Viihdytin itseäni halvoilla huveilla.





Helmikuussa vietin shampanjabrunsseja. Kävin tuborgin kotibileissä. Mun otsa -ja poskiontelot leikattiin. Tapasin ystäviä ja perheenjäseniä. Shoppailin inttivaatteet päällä. Kävin yksinäisillä retkillä talvisessa Naantalissa. Olin taitolentokoneen kyydissä.





Maaliskuussa kävin kasvohoidossa jonka nimi oli Hydra Facial ja se sattui. Kävin "loppusodassa" kuvaamassa korkeasaaren kalkkunoita. Kotiuduin. Kävin Namussa ja se oli kauheeta. Tein frozen yogoa. Lensin Islantiin. Hytisin Islannissa. Löysin Pariisin Kevään jokirannasta yllätyskeikalta. Odotin perjantaita. Alotin terveellisen elämän intin mätimisen jälkeen.





Huhtikuussa jatkoin mun terveellistä elämää ja elin maitorahkalla ja macajauheella. Opettelin seisomaan päälläni ja tekemään käsilläseisontapunnerruksia. Otin selfieitä sahojen ja tuhkauurnien kanssa. Tein ananastukan. Huijasin aprillipäivänä ihmisiä semionnistuneesti, että värjäsin tukan oranssiksi. Alotin Vapun juhlinnan hillittömän tyylikkäästi. Yritin opettaa Stellaa puhaltamaan saippuakuplia. Kävin vuoden ensimmäisillä puistopikcnikeillä ja poltin mun kasvot.





Toukokuussa kastuin kaatosateessa litimäräksi. Lenkkeilin raivolla. Ammuskelin ilmakiväärillä. Kävelin baarin jälkeen himaan pelkässä pitkähihasessa. Esitin olevani 16-vuotias jääkiekkoilija. Pousasin jokirannassa ja tein pitkiä pyöräretkiä. Vietin ansaittua cheatdayta kolmen kuukauden jälkeen. Juhlin kansallisuuksia. Olin mökkihöperö. Lämmitin saunaa kalastuslakki päässä useammin kuin neljä kertaa. Maanviljelin. Löysin päästäni juustohampparin. Kävin ongella kavereiden kanssa. Kävin grillaamassa makkaraa kavereiden kanssa.





Kesäkuussa käytin mökillä edelleen aina samaa hattua. Rikoin kaikki mun kuulokkeet. Otin isän kanssa juhannusselfietiä kokon äärellä. Nautin kauniista auringonlaskuista Turun yläpuolella. Olin Provinssirockissa. Leikin white trashia. Olin white trash. Kaadoin itselleni puun. Sain lasinsirun jalkapohjaan. Kävin Särkänniemessä. Söin mustikkajätskiä Suomenlinnassa. Päädyin kattobileiisiin Helsingin keskustaan. Söin lisää jäätelöä. Olin puistokaraoketaphtumassa. Kelluin paljussa. Olin mukana kun keksittiin uusi konsepti: aamulas eli aamupalalounas (brunssi?). Kiipesin roskiksen päälle ja makasin maassa puku päällä hyvien kuvien toivossa. Grillailin hattu päässä. Kävin seitsemissä YO-juhlissa.


 

Heinäkuussa olin viikon duunissa. Ja jouduin sairaalaan. Olin pienessä veneessä menossa pizzalle  7 ihmisen kanssa joita en vielä kuukaus aikasemmin tuntenu. Juhlin kukkaseppele päässä ja esittelin itseni Klemmortina. Olin Ruisrockissa. Kävin yöuinneilla. Pidin kahden hengen bileitä joihin oli pukukoodina hassu hattu. Valmistin uskomattoman kaalikeiton. Otin aurinkoa ja poltin selkäni.  Olin suuren osan kuusta järkyttävässä pöhnässä raskaan kipulääkityksen takia. Pelastin roskistuomiolta uskomattoman haalarin. Otin cooleja kuvia siskojeni kanssa.






Elokuussa katoin intensiivisesti True Bloodia. Ystävystyin vuosien tauon jälkeen vesimelonin kanssa. Kaupunkiseikkailin uusiin paikkoihin. Olin Flowssa ja sen uskomattomilla jatkoilla ympäri Helsinkiä. Koin harmonian hetken Robynin ja Röyksopin keikalla. Matkustin mökille hullussa seurassa. Osallistuin lukuisiin rapukesteihin. Suppailin meiän mökillä Lillyn synttäreillä. Menin viikoks yksin mökille rauhottumaan. Yritin kuitenkin saada kaikki tuttavani sinne.





Syyskuussa löysin epäilyttävän punaisen omenan. Ystävystyin lampaaseen. Ajelin isin autolla. Alotin uudessa koulussa ja petyin. Sain sieltä kuitenkin uusia kavereita. Voitin VIP-liput seksimessuille. Pukeuduin keltanokkabilesiin sulttaaniksi. Sienestin aika lailla. Juhlin ylioppineisuuttani.





Lokakuussa lähdin seikkailemaan Intiaan. Rusketuin hävyttömästi. Vaikutin kaikkien mukaan ruotsalaiselta (jes!!). Päädyin Goalle. Ajelin ympäriinsä skootterilla ja kuuntelin Studio Killersiä. Palasin Suomeen. Kävin ilmasenviinanbileissä ja se kostautui kivuliaasti. Tein pelottavan Halloweenmaskeerauksen.





Marraskuussa teini-ikä loppui. Juonsin ja järjestin Nenäpäivätapahtumaa. Menin karonkkaristeilylle. Kärsin karonkkaristeilyn seuraamukset ja olin päivän suihkussa. Kasvatin viiksiä. Kyllästyin kaikkeen. Nukuin kaikkialla kaikissa asuissa. Häiriköin tunneilla. Vietin aikaa pikkusiskon kanssa.





Joulukuussa otin viikon omaa lomaa koulusta ja näin kavereita Helsingissä. Kävin Slow Magicin maagisella keikalla. Olin cool. Jatkoin koko syksyn kestänyttä avantouintiharrastustani. Join hienoa rommia ja söin kokonaisia lohia. Vietin Joulua. Söin piparitaikinaa. Sain järkyttävän vatsataudin ja vietin uudenvuoteni pelaamalla Tekkeniä, joka olikin ihan kivaa.


Vuosi 2014 kännykkäkuvina ja jokaisen kuukauden tykitetyin biisi.
Olen valmis 2015!

2 kommenttia:

  1. Rajasit silent disco selfien huonosti ku hiirukorvat ei näy... Onks sun arpi jo parantunut..siellä.. Tee consuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hajoilin näiden kollaasien kans melko huolella. onneks on kokonaine postaus provinssia.... Mut joo se on parantunu....

      Poista