torstai 26. kesäkuuta 2014

Taas seikkaillaan





Pari kuvaa Juhannukselta: ylemmässä tollasta Virolaista gourmetviiinaa ja alemmassa (© Sami Lankiniemi) jatkuvasta juhlinnasta kauhistunut minä.


Kohti Seinäjoen perämetsiä käy tieni: Provinssirock, täältä tullaan taas! Luvassa äärimmäisilleenvietyä kreisibailausta, M.I.A, telttailua, The Prodigy, uusia tuttavuuksia, Rudimental, kaljaa, Jake Bugg, hyttysenpistoja, Knife Party ja paljon muuta. Provinssirockissa on joka vuosi ilmasta huolimatta aivan törkeen hauskaa ja oon saanu sieltä paljon hyviä kavereita ihan vaan sattuman kautta

Tarina minusta ja siitä, miten tutustuin yhteen loistavaan rovaniemeläisposseen:

Maa oli muuttunut mudaksi. Mustat Converseni käyskentelivät kohti festarialueen portteja. Laitoin taskumatin housujeni sisään, aivan haarojeni väliin. Laahusti portille viattoman näköisenä, mutta jokin minussa sai poken epäilemään minua; oliko se liian iloinen ilme, vaiko kenties ärhäkän punainen takkini - en tiedä. Portsari vilkaisi minua, kohotti polvensa, ja tökkäsi sillä minua haaruksiin: "Sulla on tuolla pullo". "Ei saatana", ajattelin ja hilpaisin pois jonosta. Näin lähettyvillä maassa istuskelemassa mukavan näköisiä veikkoja. "Arvatkaa mitä toi poke just teki mulle", aloitin keskustelun, ja pian taskumattini kulkikin turvallisesti sisään erään tulevan hyvän ystäväni rintsikoissa. Tästä on jo neljä vuotta, mutta näin hänet juuri eilen Helsigissä ja söimme äklömakeat Starbucksin "kahvit". 


 PS: Oon varma, että toi biisi, jonka linkkasin, tulee vielä soimaan radioissa aika saatanasti! Se on nimittäin aika hyvä!

PPS: Instassa nimimerkillä gullichsen, voitte seurata mun Provinssirockin etenemistä!

4 kommenttia: