keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Ihmisbisnes






Ajatuksia ihmiskaupasta.

Silloin tällöin kaupungilla tulee vastaan näitä pariskuntia, joista voit olla melkeen varma, että suhteen nainen on löydetty postimyyntikuvastosta. He eivät osaa kunnolla suomea ja heidän ainoat kontaktinsa ulkomaailmaan tuntuvat syntyvän vain puolison kautta. Mitä heille tapahtuu kun kumppanin kiinnostus katoaa vaikka nuoruuden myötä? Katoaako myös valtion kiinnostus vai onko sitä koskaan edes ollut?

Malli: Amanda Kanerva
Assistentti: Paula Järvinen
___

Tänään tein jotain melko radikaalia. Ostin vartin mietintäajalla lentoliput Mumbaihin Intiaan lokakuulle. Oon siellä 15 päivää. Ainiin. Yksin! Saapa nähdä meneekö koulujen kanssa päällekkäin mun matka, mut se on varmaa ettei ainakaan Muotsikan kanssa. Sieltä tuli nimittäin kirje että kokeileppa uudestaan keväällä 2015. No jos en nyt kuitenkaan kokeile? Onneks se ei ollu mun ykkösvaihtoehtona.

8 kommenttia:

  1. Muotsikkaan on ihan käsittämättömän vaikee päästä ( tässä kokemuksen syvä rintaääni ), ja ihmettelen suuresti, että et päässy tällä tasolla sinne. Nohh, aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta. Tän kommentin pointtina myös se, että oot huikee kuvaaja: oon niin ilonen kun löysin Nellin blogin kautta tänne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viime keväänä olin pääsykokeissa! Mut ei sen puoleen, se koulu vaikuttaa vähän ylimieliseltä (katkeruuden syvä rintaääni). Mut totta se on, aina ei voi voittaa :D kiitos paljon vaan!

      Poista
  2. Tieks mitä! Se on mahtavaa, että sulla on niin selkeä ja tunnistettava oma tyyli sun kuvissa. Mutta kuitenkin oot aina niin omaperäinen ja keksit uusia juttuja eikä yksikään kuva tai kuvasarja oo liian samankaltainen. Toivottavasti tajuut mitä tarkotan. Ja niin, lähes aina näissä on joku hyvä pointtikkin. Tai sit ne on muuten vaan upeita. Pääset vielä pitkälle tän hommelin kanssa. Oon varma. Terveisiää vaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tajuan. Mä aina häkellyn näistä kommenteista enkä osaa vastata mitään. Kiitos ainakin. Olen otettu

      <3!

      Poista
  3. Tää on kaikessa loistokkuudessaan tosi pysäyttävä kuvasarja, ihan ammattimeininkiä!

    VastaaPoista
  4. voi juku ootsä nero tai jotain

    VastaaPoista