perjantai 28. helmikuuta 2014

Haaste on heitetty



Juu eli sain Ellalta  haasteen. Täältä pesee. Kahden viikon mietiskelyajan jälkeen.

 Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
 2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Haaste tulee laittaa eteenpäin 11 bloggaajalle, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa, kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista
 
 
1. Olen kyyninen ja tyly.
 
2. Olin seiskaluokalla Marilyn Manson - fani ja kuuntelen sitä salaa edelleen.
 
3. Tilasin kerran Martinin koska halusin olla cool, mut se olikin aika pahaa. Kuva ohessa.
 
4. En osaa nimestäni huolimatta ruotsia. Humalassa taas väitän usein olevani norjalainen. Se on valhe.

5. Inhoan suomiräppiä, stam1naa, lastensairaalahanketta ja sitä kun ei tuu moneen päivään Tinderissä matcheja.

6. Kyllästyn helposti.

7. Teen paljon jekkuja. Jekustelija. heh.

8. Alan usein yksin nauramaan jotain vanhoja muistoja jotka putkahtaa päähän ihan ykskaks. Viime viikolla kävi kiusallisesti ku satuin kattomaan yhtä kiitoshupparihemmoa silmiin ja samalla repesin jotain ihan muuta. Sain tuikean katseen takaisin.

9. Kuuntelen nytkin Marilyn Mansonia.

10. Haluaisin olla huippu DJ mut en jaksa opetella yhtäään mitään.

11. Näytän Pentatonixin hirvitysalbiinolta.
 
 
 
Ellan kyssärit mulle:
 
1. Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?
En usko rakkauteen.
 
2. Jos et olisi syntynyt suomalaiseksi, minkä maalaiseksi olisit halunnut syntyä?
Kirjotin just yks päivä et haluisin muuttaa kuuhun, mut myös Norja kävis kotimaaksi.
 
3. Jos saisit olla päivän joko Albert Einstein tai Candice Swanepoel, kumpi olisit?
Kuka Candy?
 
4. Olisitko mieluummin narsisti vai parisuhteessa narsistisen henkilön kanssa?
Miksi -isi -pääte? Olen narsisti.
 
5. Lempparisketsihahmosi Putouksessa?
Ymmi Hinaaja. Tasa-arvovitsit iskee hyvin tälleen intissä ollessa.
 
6. Mitä mieltä olet Miley Cyruksesta?
Perun puheeni rakkauden olemattomuudesta. Tää on aitoa.
 
7. Olisitko mieluummin kieltenopettaja vai kääntäjä (jos oletetaan, että hommista saatavat tulot 
olisivat samat)?
 Kääntäjä.
 
8. Suklaa- vai kermakakku?
Kesäinen kermakakku tuoreilla mansikoilla. Mums!
 
9. Oletko koskaan polttanut pilveä/kiinnostaisiko kokeilla?
En ja ei.
 
10. Pystyisitkö elämään kuukauden ilman nettiä?
Elämää ei ole ilman nettiä.
 
11. Oletko Tinderissä? ;D
Kyllä helvetissä olen!!
 
 
 


 Mun kyssät:
 
1.  Oletko pussannut peiliä?

2. Mikä on pisin aika, jonka olet ollut peseytymättä?

3. Oletko koskaan syönyt ötökkää tarkoituksella esim. jonkun vedon takia?

4. Oletko koskaan karannut kotoa? Se lasketaan, että on lähtenyt kaikkien nukkuessa ja palannut ennen kuin ketään on herännyt.

5. Oletko kokeillut jousiammuntaa?

6. Oletko ikinä murtanut luitasi?

7. Oletko tehnyt ikinä muutaman minuutin harkinta-ajalla päätöksiä, jotka mahdollisesti vaikuttavat koko loppuelämääsi?

8. Säilötkö syksyisin luonnon antimia? Sieniä, marjoja, sammalta tms.?

9. Millainen olisi ihannekesämökkisi?

10. Mikä on ollut oudoin harrastuskokeilusi?

11. Onko sinulla absurdeja pelkoja? (lisäkysymys: tiedätkö, mitä absurdi tarkoittaa?)

 
Haastan: Solveigin, Henrin ja Maijun

18 kommenttia:

  1. Oh shit goddamit. :----D Kiitos! ps. Kuten itse sanoitkin: kyllä helvetissä olet. :)))

    VastaaPoista
  2. Heh mulla käy ihan samanlain, et yhtäkkiä päähän pulpahtaa joku hauska muisto ja alan nauraa sille. Se on aika kiusallista esim. kaupan kassalla...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut voi olla kuitenkin onnellinen, et sillasia muistoja ylipäätään on! :)

      Poista
  3. Mua hämmentää tää, mut oot mun mielestä niin ärsyttävä tai tyhmä tai jotain vastaavaa, et en voi olla rakastamatta sua! :D jotenki aina hymyilen ku typerys ku luen sun blogia xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Kai.
      Mitenkään itseäni jalustalle nostamatta voin sanoa, et kaikki mun tekstit on useimmiten melko harkittuja vaikka ne saattaakin vaikuttaa pelkältä tajunnanvirralta.

      Poista
    2. mä nii tiäsin et oot ex hevimies!!!! sen jotenki aistii ! ja kiitti haasteesta! mää vastaan sotahuutoon ! anteeks oon humalassa pitäs varmaa laittaa netti pois!

      Poista
    3. Eieieie ei heviä. Olin emo xD. Hevi on paskaa.

      Poista
  4. Manson <3 Toi on paha ku alkaa randomisti nauraa jotain muistoa, mulla kävi niin viimeks eilen ku olin darrassa koulussa ja kuuntelin toisten esitelmää ja yhtäkkiä muistin jonkun jutun edelliseltä illalta... vähän nolo tilanne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä nauroin koulussa muutenkin aina toisten esitelmille joten ei mitenkään tuntematon tilanne... :D:D

      Poista
  5. Kuin pitkä on sun pisin ystävyyssuhde? Kun sä kirjoitit että kyllästyt helposti, ja oot aiemmin sanonut blogissas että kyllästyt ihmisiin helposti. Mua vaan kiinnostaa et onko tollasilla kyllästyjillä sitten ollenkaa pitkiä ystävyyssuhteita! Vai sanotko kaikille vaan heippa sitten kun kyllästyt niihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm noh suunilleen 16 vuotta ja jatkuu edelleen. Kyllästyn sil tavalla etten välttämättä jaksaa olla montaa päivää saman ihmisen kanssa putkeen. Jos siinä on vaikka viikko välissä ni sitten taas jaksaa :D

      Poista
  6. Heii! Toivottavasti et pistä pahakses että käyttäisin mun valokuvauskurssin "analysoi 5 sykähdyttävää kuvaa per viikko" -tehtävässä sun "Maakin on punainen planeetta"
    & ”Lemmenjuomaa” & ”Virtuaalivitsaus” & ”Luonnottomat luonnossa” -photoja? Saat tietty creditit, merkkaan lähteet opettajalle :) Ovat nii puhuttelevia kuvia että toivoisin et sulle sopii, ois kiva analysoida niitä! Ja opiskelen siis audiovisuaalista mediakulttuuria Lapin yliopistossa. -Saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siitä vaan! Olis kans itelle avartavaa tietää et millasia ajatuksia noi on herättänyt, eli jos vaan haluat, ni voit kans lähettää niitä analyysejä mulle mun sähköpostiin svante_gullichsen@hotmail.com :-)

      Muista kans, että mulla on facebook-sivu, joista löytyy nimiä lisää töille! Täällä kun tuppaa olemaan aina monta kuvaa yhden otsikon alla.

      Poista
    2. Jee kiitti! Saa nähdä millasia tekstejä tulee et kehtaanko lähetää sulle enää :D Pitää vielä nimittäin varmistaa miten pitkiä pätkiä oli tarkotus raapustaa ja oliks ne suomeks vai englanniks. Jeuu hyvä tietää, katsastan oisko noille vielä yksityiskohtaisemmat nimet etten mene vaa koko postauksen otsikolla!

      Poista
  7. noni, ny on vastattu sun haasteeseen!

    VastaaPoista