maanantai 4. marraskuuta 2013

Puun ja kuoren välissä







Taas pari ikivanhaa kuvaa joille päätin tehdä tollasia villejä, ei-yhtään-mainstream-muokkauksia. 

Viikonloppu taas kerran tuli ja meni. Oon kyllästyny mun elämän tänhetkiseen kiertokulkuun melko totaalisesti. Neljä päivää aina huokailua, jonka jälkeen viidentenä kotiin. Tää viides ja sen jälkeen kuudes päivä vietetään humalassa, ja viikon seitsemäs päivä darrassa ja morkkiksessa. Juhlinnasta katoaa aika nopeesti hohto, mut ei oo muutakaan. Tulevana perjantaina on mun synttärit mut tekis mieli mennä yksin mökille keskelle metsää makaamaan. Helvetin hyvää syntymäpäivää vaan. Syksy on ehdottomasti paskin vuodenaika ja marraskuu vittumaisin kuukausi. Turha hehkuttaa jostain teen juomisesta lampaantaljaan kääriytyneenä tms.,  mulla on kasarmilla jostain tekokuidusta Kiinassa kyhätty radioaktiivinen rätti.  Sateenvarjojakin menee viikkorytmillä rikki ja aamulla herätessä on säkkipimeä ja illalla toimistosta lähdettäessä ei näe taaskaan eteensä. Kukaan ei jaksa hymyillä ja vaatteet on koko ajan märkiä. Tuvassa haisee limaset sadetakit ja ihmiset ei jaksa toistensa seuraa. 
Suomi on paska maa ja kaikkia vituttaa. Aamen.

Edit: kaikki on ok.

27 kommenttia:

  1. xDDD oot nii saatanallisen hauska veikko

    VastaaPoista
  2. Yritän nyt kommentoida ahkerasti, koska pyysit.
    Syksy on tosiaan se vähiten kiva vuodenaika. Täällä on satanu viikon putkeen ja sit kun tähän harmauteen liittää kaikki opiskeluhommat (tai vaihtoehtosesti toimistohommat) nii pikkuhiljaa kyllästyy kaikkeen. Ja synttärit on kyl turhinta ikinä. Niinku joulukii ja kaikki muukin loppuvuodesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistavaa hyvää käytöstä. Mut koko loppuvuoden vois kyl heittää helvettiin. Tällä hetkellä silmäpussit roikkuu polvis ja masentaa luvattoman paljon. huoh.

      Poista
  3. Hanki elämän rakkaus ja muuta rajusti elämän kiertokulkua. Marraskuu on kyllä aika syvältä, mutta hei hohtoa siinäkin sinänsä - mulla on synttärit. Mä aistin tänne asti miten paljon se ilostuttaa sun marraskuuta. (ja on ne sunki synttärit marraskuussa vissiin) Juumutta hyvää marraskuuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole tunteita! Ja rakkaus kaiken lisäks masentais vaan lisää koska joutuisin olemaan täällä. Mut siis sun synttärit ilostuttaa mua vähintään yhtä paljon ku mun omatkin. Kivaa marraskuuta. Kaikille halukkaille.

      Poista
  4. "Suomi on paska maa ja kaikkia vituttaa. Aamen."

    Mä ainakin allekirjoitin tän tänää. plöäh

    VastaaPoista
  5. just siistei noi kuvat, oot vieny mainstreamauksen astet pidemmäl. Aiotko kuitenki sortuu humalatilaan synttäreinäsi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! No en tiiä, luultavasti, mut ei kyl yhtää jaksa houkuttaa.

      Poista
  6. oon niin samaa mieltä kaikesta. muokaikin vituttaa, sitä paitsi kaikki blogitkin on liian iloisia, munkin oma on. onneksi kirjoitit tämän postausken ja onnkesi satuin lukemaan sen. maailma muutui vähän valoisammaksi, kun joku on samaa mieltä ja jotakin muutakin vituttaa yhtä lailla. elämä on päämääräton ja tulevaisuus on ties minne kätkytynyt. lähden ehkä ensi vuodeksi takaisin afrikkaan koska suomi on liian harmaa ja tunteeton (enkä ehkä keksisi muutakaan..). sun blogi on mukavan masentunut. tykkään siitä:).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kaikki bloggaajat nauttii syksystä muka niin saatnasti ja lisäilee kuvia kynttilöistä. JEs. Kynttilät. Ja tulipalot on parasta. Mä ainakin aion löähteä tän vitun armeijan jälkeen aika äkkiä jonnekin ties minne. Nojoo, kiitti :D

      Poista
  7. Luojalle kiitos että oon pääsy jo pois tosta valtion "lomakodista". Meitsilläki on perjantaina synttärit ja aijon viettää niitä hilpeästi töissä vittumaisten ihmisten kanssa joten liityn vitutuskerhoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on tä kyl mukavuuslaitos. Tänää just rupes vituttaa nä vitun maastovaatteet niin saatanasti. Voimia!

      Poista
  8. Tosi jees ja rehellinen blogi sulla! ja hienoja kuvia, selasin joku sata postausta taaksepäin ja kyllä, upeita ne on :) sade on syvältä, mut koht on joulu ja saa syödä. Tsemppii sinne missä oletkaan ja elämään yleensä tai jotain.

    http://elamanlyriikka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaan! Joo ootan innolla et millasta ruokaa meillä on kasarmilla ku ollaan joulu kiinni... Toivottavasti ei yhtä myrkyllist ku täl hetkellä. Kiittti samoin vaan

      Poista
  9. I feel u ja noi kuvat nostan kätee noille muokkauksille

    VastaaPoista
  10. empä tiiä minne vois toivottaa, muttajoo hyvää syntymäpäivää :)

    VastaaPoista
  11. ootko twitterissä missä sua vois rauhassa stalkata?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon miettiny twitterin tekemist, mut en oo ainakaa vielä laittanu tilii pystyyn. Instagramissa mua voi stalkata nimellä gullichsen

      Poista
  12. Nonni. Heti aloin stalkkaamaan.

    VastaaPoista