perjantai 4. lokakuuta 2013

ELINAAA (mutta missä KARIII)






Hei vaan! Olin eilen iltavapailla kuvaamassa mun ystävääni Elinaa. Elinalla on tosi cool tyyli. Elina on tosi cool. Sattumaako, et mäki oon tosi cool? Ja me ollaa kavereita! ENPÄ USKO! Mut, hei, käykää kattomassa toi Elinan blogi, ansaitsee ehdottomasti lisää lukijoita!

Oon yrittäny viettää semi terveellistä elämää: en söis niin paljon karkkia jne. Oon aika hyvin jaksanu kasarmilla pupeltaa mandariineja sekä vesimelooonia ku kaikki muut o vetäny suklaafondueita ja cremebruleita ja ties mitä täytekakkuja. Mut keskiviikkona sorruin: ostin karkkia aivan vitusti ja söin kaiken. Se oli helvetin ihanaa. Synnille antautuminen, kielletyn hedelmän maistaminen. Annoin viettelyksen vallata itseni; tunne oli huumaava. Fazerin vanilja-mansikkasuklaa on heroiinia heikoimmille.
Onneks tänään on perjantai. Aion ostaa 12 pulloa viinia ja 12 levyä Fazerin vanilja-mansikkasuklaata ja syödä ja juoda kaiken ja olla 7 kuolemansynnin ruumiillistuma. Aamen.


PS. Kaikkien mun seuraamien blogien uusimman postauksen otsikko on joku syksyyn liittyvä lollolol

4 kommenttia:

  1. Hhöhöhöhö naurahdin tekstillesi! Hieno on kuvakin btw.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hey thanks (en oo oikeesti englannist)

      Poista
  2. Hei saakelindeerus nyt mie en ymmärrä. Siehän olet kamalan ilonen ihminen. Let's dance, shall we?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAAhahahahHAhahahahahaahhaahah :D No en ole, mut en vaa jaksais aina angstata tänne blogiin. Ja tällä hetkellä ei ainakaan voi tanssia koska heikottaa kovasti

      Poista