tiistai 27. elokuuta 2013

Tervemenoa taistelutavaroille




Paras mahdollinen tapahtui - mut valittiin valokuvaajaks armeijan lehteen, Ruotuväkeen. Loput mun 9 kuukauden palveluksesta tuun siis viettämään Helsingissä ja ympäri Suomea lehtikuvia nappaillen! Seuraava lista koostuu huudahduksista, jotka huudahdin asian tultua ilmi: huippua, uskomatonta, mieälenvikasendeerusta, hihhulihei huolta nyt ei, jihuu, hahaaa, hoooo, uuuuu, voitin, taivahan talikynttilät, herttanen bertta, herranjestas, hissun kissun vaapula vissun, taidanpa palkita itseni munkilla, hurraa huutoja minulle kiitos 7 kpl, shalom, olenpas onnenpekka ja no johan on markkinat.

13 kommenttia:

  1. Repesin tuolle taidanpa palkita itseni munkilla :D seku en ees oo tienny et palvelusta voi noinki korvata mut aina oppii uutta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD joo, ei se oo mittää palveluksen korvaamista ku kyl se silti ihan oikeeta palvelusta on : D

      Poista
  2. Onnea! Itsekkin olin tuolla samaisissa mediahommissa graafikkona aikanaan :)

    Parempaa armeijassa ei ookkaan :)

    T. Jussi pääsykokeista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo uskon et on varmaa pathaimpia hommia! Mite sulla meni kokeet, onnistiko?

      Poista
    2. Pääsin Turkuun, mutta päädyinki meneen ekalta varasijalta Lahteen :)
      Ens maanantaina alakaa, vielä en oo ees kerenny Oulusta muuttaa mutta tässä on vielä viikonloppu aikaa!

      Poista
    3. Kiitos :) kurkkaa sääkin ihmeessä mun alkavaan blogiin: http://jussiulkuniemi.blogspot.fi/

      Poista
    4. Juu oon mä sitä jo seuraillukki!

      Poista
  3. HURRAA HURRAA HURRAA HURRAA HURRAA HURRAA HURRAAAAAAAA olet voittanut matkan suomen ympäri!! ehkäpä pääset tänne trolloo kuvaa poroja sun armeija lehteen :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HURRAANDEERUS WOUHOU TODELLAKI PääsEN KUVAA POROJA ja HOROJa

      Poista