tiistai 4. kesäkuuta 2013

Yoyoyoyoo








Noniiin, nyt on mullakin lakki! Oli kyllä intensiivinen bailuviikonloopu, mut elossa ollaan! Lauantaina oltiin iltaan saakka meillä kun, minkä jälkeen mentiin Börsiin bailaamaan perinteen mukaan. Aamulla heräsin sitten Börsistä meiän hotellihuoneesta ja lähin sieltä mun seuraaviin juhliin isän luo. Siellä isännöityäni yöhön saakka mentiin sitten B4R:n kautta Forteen, jossa olin parkettien partaveitsi. Mun liikkeisiin kuului muunmuassa habbotanssi, yksin nurkassa kasvot seinään päin nyökyttely ja lattialla kieriminen. B4R:ssa olin myös pyytänyt baarimikkoa tekemään mulle drinkin ohjeella #swag. Se oli kauheeta.  Kaikenkaikkiaan oli kyllä toodella hauskaa koko ajan! Noi kuvat otti joku, en muista ketä; mentiin pihalle tekee temppuja ja ottaa kuvia! xD

Huomenna alkaa pääsykokeet Turun taideakatemiaan, toivottavasti menee paremmin ku Lahdessa!

4 kommenttia:

  1. sun blogin takia muhun iske alituiseen tuskantuntemuksia siitä, että mun koko suku lukee omaani ja kirjottamisen arvoiset jutut jää yleensä kirjottamatta......... onneks näin ei oo sulla xd
    ps seuraavan kerran kun oon teilläpäin ni haluisin vaan olla todistamassa tällasia vastaavia #swag-tilanteita :DDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahahaha kyllä mullakin tätä sukulaiset lukee, mut oon sanonu et lukekoot vaan - omalla vastuulla.
      Toi swagjuttu oli kyllä virhe mut ehkä vois seuraavaks tilata YOLO:n! TErvetuloa todistaamaaan.

      Poista
    2. oho oivoi nojoo oma vastuu on iha hyvä lisäys loppuun kyl xd jooo ja carpe diem maistuis kans!

      Poista
    3. Tai sit vaikka #finnishboy tai #50cent

      Poista