perjantai 7. kesäkuuta 2013

Elämäni eläimet




Pääsykokeet meni taas päin honkia, mut siihenhän mä olenkin jo tottunut. Tässä kuitenkin yks kokeiden tehtävistä. Tehtävänanto: 7 kuvaa sanasta kohtaloita. Jätin tästä sarjasta 2 pois ku ne oli rumia.
Onnistuin tänään myös polttamaan itseni + mun kurkku on kipeä. Asiat on siis kertakaikkisen hienosti. Mitäs muuta? No joo mut puhallutettiinki tänää, nollaa tosin näytti mittari. Ja nyt mun itunesin sekotus suoltaa vaan surkeita biisejä sisuksistaan. Ja korvaa kutittaa. Ja niskaa sattuu. Taidan mennä nukkumaan. Pitää vielä mainita, että just ku olin julkasemassa tekstiä, ni mun silmään lensi joku jumalanhylkäämä ja nyrkinkokoinen itikka.

26 kommenttia:

  1. Oon (taas) ihan mielissäni näistä sun keksinnöistä!

    VastaaPoista
  2. Loistavia kuvia, tykkään ideasta ja toteutuksesta! :-D

    VastaaPoista
  3. Aivan huippuja kuvia! :D Ja mahtava toteutus. Mut vaiha pliis toi harry potteri pois tästä kursorista!!! pitbull oli parempi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. Sä toivot ettet olis pyytäny tota vielä.

      Poista
    2. mä haluun samanlaisen kursorin kun tää nykynen.....

      Poista
  4. En nyt varmaan sais mitään kommentoida, kun olin töissä pääsykokeissa, mutta kommentoinpa nyt kuitenkin! :) Tykkäsin tosi paljon tästä sun tehtävästä. Myös moni muu luokkakaverikin kommentoi, että tää oli hieno (yhteiskunnallinenkin) kommentti tuohon annettuun aiheeseen! Älä siis lannistu, vaan muista myös onnistumisen hetket. Pääsykokeet on aivan kamala ja epäluonnollinen tilanne tehdä jotain luovaa, mutta joka kerrasta jää käteen kokemusta, vaikka ainahan se ottaa vähän aikaa, kun pystyy taas katsomaan eteenpäin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anarkiaaa!!
      Kiitos vaa, joo, koitan olla lannistumatta, mut kyllä se kirpasee ku parhaansa antaa, ja luulee et on meny tosi hyvin - eikä pääse edes jatkoon... Mut joo kokemustahan tästä saa ja syksyllä voi soitella et mikä meni vikaan.

      Poista
    2. Muakin nää miellyttää! Ja ylipäätään pääsykokeeseen pääsy on jo hyvä, itse olen hakenut n. sata kertaa pääsemättä edes kokeisiin... Mutta enpä hae enää, voivatpahan sitten surkutella sitä millaisen taiteilijan minussa menettivät.

      Poista
    3. No kiva! Nojoo, mut kyl se tietty ärsyttää. Hyvä edes näin kuitenki. Mut joo kyl mullaki tässä pieniä bacup_pläänejä on suunnitteilla.. LÄÄKIS JA OIKIS!!! not. Mut jotai kivaa!

      Poista
  5. mielummin vaikka harry potterin ja bitbullin sekotus kursoriksi mutta ei tätä XDDD twilight..........

    VastaaPoista
  6. Älä itke Svante, everything's going to be alright

    VastaaPoista
  7. ei toi kursori :-DDDDDD mut tosi hienoja kuvia!

    VastaaPoista
  8. Onko noi eläinten kuvat sun ottamia?
    Kas tässä saattaa olla vastaus siihen, miksi meni huonosti...?
    Mutta ei muuta kuin uutta yritystä kehiin ehdottomasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo, mut enpä usko että olis tollaseen juttuun kaatunut tää homma.

      Poista
  9. Sä oot varmasti huumorintajuisin bloggaaja mihin oon törmänny ja nauran täällä tälle päivitykselle :D Oot paras! Ja hienoja kuvia :)

    VastaaPoista
  10. Hauska selailla vanhempia postauksias ajan kuluks, naurattaa joka kerta ku nään nää kuvat... parhautta!

    VastaaPoista