maanantai 1. huhtikuuta 2013

Jekustelua



Olin taas vaihteeks Ruissalossa. Alemmassa kuvassa siis mä, kuvan otti Karo.


Taas on aprillipäivä. Piti keksiä tännekin joku eeppinen kusetus, mut luovuus loppus kesken. Instagramiin tosin laitoin kuvan jos mun silmistä ja nenästä tuli verta ja väitin joutuneeni sairaalaan. Ehehehe. Viime vuonna jekutin kaikkia facebookissa et rehtori olis antanu mulle koulusta potkut -  se meni yllättävän moniin läpi, koska olin muka kopioinu sen suoraan Wilmasta. Eheheheh. Yks vuosi mun siskon ollessa töissä, olin täyttäny sen huoneen itsetehdyillä paperikalkkunoilla. Ehehehe.  Eheheheh. Joskus tulee kuitenkin jekkuiltua ihan ilman tiettyä syytä. 
    Viime kesänä yks yö leivottiin kavereiden kanssa pullia joihin laitettiin täytteeks muunmuassa hillosipuleita ja pippuria ja raahattiin niitä yöllä kavereiden ulko-oville viestilappusten kera. Viestit olivat tyyliiä "Kas tässä sulle pullaa, toivoo salkkareitten Ullaa" tai "Tässä olis pulla uuniin" (yhdelle pariskunnalle). Ei paljastettu jekkua kellekkään saman tien vaan odoteltiiin et fb täyttys päivittelystä et mitä helvettiä täällä tapahtuu.
     Irc-gallerian kukoistus oli trollailun kulta-aikaa. Tehtiin kavereiden kans yläkoulun aikaa parikin feikkiprofiilia sinne ja jumalauta se oli hauskaa. Meno meni kyl sillon tällön vähän överiks... Nojoo. Meillä oli yks sillanen seiskalle meidän kouluun tuleva "Riku", joka innokkaasti kyseli meiän koulun galtsuyhteisössä et millanen se koulu on. Vähitellen alettiin riitaantua ihmisten kanssa ku isoteltiin ja oltiin muutenkin ihan helvetin ärsyttäviä. Noh, ainaku ajauduttiin suurempaan konfliktiin ni sit aina laitettiin sen tyypin nimi meiän ihqboxiin "raqsuihin <3<3". Sitä riemun määrää ku ensimmäisenä koulupäivänä kaikki oli aivan raivona ettimässä sitä Rikua. Multaki tultiin kysymään et oonko nähny sitä... En ollu xD. Nnnoh, Rikulle oli sit tullut keuhkokuume eikä hän päässyt ekalla viikolla kouluun. Yhtäkkiä hän sitten katosi. Kuukauden päästä profiili oli tullut takaisin, mut nimimerkillä tuhautunut_96 ja emotytön kuvilla. Tällä hetkellä se nicki on vielä olemassa, mut sen emon kuvilla ja rikun nimellä.Joo, ehkä vähän lapsellista, mut aivan tajuttoman hauskaa kun ihmiset kähys niin paljon. Jos joku aattelee nyt, et se olis ollu sillasta kauheeta haukkumista - ni ei se ollu. Se oli  lähinnä sillasta isottelua ja viatonta riidanhaastoa. 8)


Oootteko te lukijat tehnyt koskaa mitään hauskoja kepposia? Kertokaa!

Edit: jos ette, ni laitan tänne blogiin pelkästään Pitbullista kertovia lehtiartikkeleita vastedes. Don't make me do that............

18 kommenttia:

  1. aa vaikutat mahtavalt tyypilt, sellaselt johon ois hauska tutustuu! (okei kuulostipa creepyltä) :Dd

    mun paras aprillipila oli ku laiton joskus facebookkii kuvan johon olin muokannu itelleni _paintilla_ siilin ja porukka vieläpä usko sen ehehe!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaah, on sitä creepynpääki kuultu :D

      :D:D: Miten sillasta ei voi erottaaa :D:D:D Paintilla!

      Poista
  2. haha nerokkaita piloja!
    mä vaa eilen sanoin äitille et ohops tais jäädä kamera laivaan nii se oli heti ihan paniikissa soittamassa sinne... oli se sen hetken hauskaa :-D

    VastaaPoista
  3. awesomeee pictures! viime kesänä piilotin mun porukoiden makkariin kaikki herätyskellot mitä löysin ja pistin soimaan aamuyöllä viiden minuutin välein hehe x)

    VastaaPoista
  4. herätyskello pikkuveljel ja äitil keskel yötä ja kello johonki piiloo et ne ettii sitä iha raivo persees yöl sit:::D been there done that :-D

    VastaaPoista
  5. Hahaah noi on jo ilkeitä :D Mä olisin helvetin raivoissani jos joku herättäis mut tollee! :F

    VastaaPoista
  6. öö viime vuonna sanoin mun poikaystävälle (oltiin seurustelut ehkä viikko) et en haluakkaan mitään koska olin ymmärtänyt et haluun lapsilleni ruskeet silmät. poikkis meni melkosen paniikkiin ja on mulle vieläki vähä vihanen ku säikäytin sen sillee! nyt ollaan oltu se vuos ja viikko yhessä jee :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei helvetti :'D, siin oliski ollu asiat tärkeysjärjestyksessä

      Poista
  7. nyt keräilin rohkeutta ja sanon että mua häiritsee ihan järkyttävästi kun toi sun pikkukuva näyttää irvikissalta XD onko se?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cmooon! Se on mä bailaamassa :D ja sen kuvan vaihtaminen oli muistaakseni tosi ärsyttävää :D

      Poista
  8. Ootko kauanki kuunnellu C2C:tä? Loistava bändi. Menee jopa bileissä hyvin ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No löysin joskus kuukaus sit, mut sit se katos spotifysta! Mut nyt taas muistin sen ja oon nyt jonkun viiikon pari kuunnelle ilma taukoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja kyllä toimii- tänään kokeilin

      Poista
  9. haha :D se oli hyvä jäynä (oot kyllä ehkä lukenutkin siitä kun mainitsin siitä joskus blogissa) ku oltiin jatkoilla jennin, pekan & mun veljen kanssa ja jennin kaveri oli sit lähtenyt iltaa jatkaan yhden miehen matkaan. noh, ne sitten soitteli sen likan perään yöllä ja jättivät vastaajaan viestin. tää kyseinen tyttö sitten kuunteli _kaiuttimella_ tätä viestiä jossa tuntematon miesääni selittää puhelimeen totisen kuulosena että oon nyt yrittänyt soittaa sulle monta kertaa, että ymmärrän ettet halua jutella mut eikö voitas selvittää tää asia, et tuu jo kotiin ku lapsetki odottaa.. josta tää mies, jonka luona tää tyttö oli juuri yökylässä, oli sitten säikähtänyt oikein kunnolla että "MITÄ, ONKS SULLA PERHE?!!?" :D:D:D pekka oli onnistunut kuulostamaan niin vakuuttavalta että tää kyseinen tyttö oli itekin mennyt ihan hämilleen hetkeksi :D propsit kyllä pekalle, äänestä ei kuulunut minkäänlaista huvittumisen vivahdetta, vaan kuulosti juuri siltä että nyt on totinen paikka + aivan mahtavaa tilanneimprovisaatiota :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAhahhahahahhahahhahaha just asiallista :D::DD: Pitää joskus kokeilla tätä

      Poista
  10. ps. ihan mahtavii noi galleriaryhmät tolla tein feikkigalleriasivulla, nauran niille ihan liikaa :D:D:D henk.koht suosikkini oli "söin liikaa ja nyt oon läski"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xD Vaikee hymyillä ku On NIIN PIRUN MASENTUNUT!!!!

      Poista