keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Kesäilyä




Oon yrittäny toitottaa itelleni että talvi on ihan jees, mut nyt todellisuus lyö kyllä jo kasvoille. Talvi on aivan paskaa ja perseestä. Tajusin myös, että en enää oikeestaa kanna kameraa ikinä muutenvaan mukanani. Ennen mulla oli se kaikkialla, mut nykyään tulee se raahattua mukaan vaan kun on jotain järjestettyä tiedossa.  Sillasia muutenvaankuvia on paljon kivempi kattella myöhemmin ku jotain 8 000 000 samanlaista jostain mallista otettua. Huoh. Nä
 kaikki kuvat on just sillasia snapshotteja. Alimman kuvan on musta ottanut joku mun siskoista.


Onks ketään porvoolainen lukija ikinä ollu tolla Högharun saarella? Se on siinä Klovharun eli Tove Janssonin kotisaaren vieressä. Huikee paikka.
 Maailman laidalla.


15 kommenttia:

  1. siisti toi toka kuva! mä en itseasias _ikinä_ kanna kameraa mukana ellei nimenomaan oo jtn järjestettyä tiedos :D pitäs kyl, mut ei jaksa, ja sit tulee tilanteit ku aattelee et v*ttu ku ny ois kamera! kyl sitä kesäl ny jos on ollu joku piknik tosa naapuripuistos tai ruisrock tms ni on sit tullu raahattua mukaan, mitä sitäkään harvemmin teen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. Just nii, olis vaik kui kiva kattoo sillasii peruskuvii myöhemmI!

      Poista
  2. Aaaa ihania kuvia en kestä! Kesä ois jees.

    VastaaPoista
  3. jes kiitti piristyksestä, nää kuvat muistuttaa siitä et on tässä elämässä taas jotai järkee sit jossain vaiheessa : D

    VastaaPoista
  4. OI kyllä minä oon käyny vaikka oonki sielultani vaan porvoolainen! Ja on kyllä huikee paikka, samoten myös äggskär (joka on melko lähellä högharuu) on upee paikka. Mieletöntä kyllä koko saaristo:-) ja viellä isosti kehuja sulle upeista kuvista. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo porvoon saaristo kyllä on <3 ja oon kans käyny siellä äggskärissä, tosin vähän pienempänä. Kiitti!

      Poista
  5. älyttömän kiva toi toinen kuva :)

    VastaaPoista