lauantai 5. tammikuuta 2013

Hevosleidi helvetistä (tai ainakin bdsm-klubilta)



Myönnettäköön jo näin heti kättelyssä et muokkailu näissä meni hitusen överiks. Mut joskus näin käy ja ei sille ihan oikeesti hei vaan voi mitään :///.  Mallina oli siskoseni Ines, joka ei malliksi lupautuessaan tiennut joutuvansa pukeutumaan nahkalutkaksi. "Assarina" oli toinen sisko Lilly, joka ei enää ikinä tule olemaan mun apulainen...

Mä: "Voiks auttaa tossa ja tossa asiassa?"
Lilly: "En."


UV tuli ja meni, paskaa oli oletetusti. Maanantaina alkaa sit koulu, tiistaina on inssi josta en tuu pääsemään läpi, koska mun ajo-opettaja vaihtus näin viimisten tuntien kunniaks elämäänsä kyllästyneeseen runkvistiin.

10 kommenttia:

  1. Just asiallinen sisko :D:D::DD

    VastaaPoista
  2. Moi, mulla olis sulle muutamia kysymyksiä koskien Hesburgeria työpaikkana. Ajattelin hakea sinne kesätöihin (olen 16-vuotias), joten mitä mieltä oot että kannattaako? Ja ottavatko ylipäätään näin nuoria? Paljonko on palkka?
    Sulla on muuten tosi hienoja kuvia =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo siis kannattaa kannattaa ehdottomasti miksipä ei. Olin sillo just 16 tai 15 (en muista) ku alotin siellä, suhteilla tosin pääsin sillo, mut aina kannattaa ainaki yrittää, mul o monia kavereita jotka o alottanu saman ikäsenä ilman mitää suhteita. Harjottelupalkka oli vissii jotai 7,5 e, ja sit vakkarin palkka oli n. 9,5 e.

      Ite mulla meni siihen työhön loppujen lopuks sit ihan kohtalaisen paljon hermot, mut ei kaikilla mee. Kokeile!

      Poista
  3. håhåå, sopivan happosta settiä.

    ps. wow, vähän sulla on toi lukijalista kasvanu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piri toimiiiii!

      Mut juu se on totisesti lähteny kasvuun

      Poista