sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Haikea hollantilainen



Todellisuus löi mua vasten kasvoja tänään. Mä olen ruumiillisesti epäkelpo. Hylkiö. Luopio. Friikki. Inohtus. Hirvitys. Mutantti. Luuska. Ankka. Hevoinen. Näljäke.  Näitä sanoja vaan riittää.
Sydämeen sattuu. Vähän myös itkettää.

Mun jalat ei nimittäin enää mahdu mun number1-superlemppari-rakkaus-ihanuus-seksiwau puukenkiin. ::::::((((((((((((((((((((((((((((

Lohdutukseksi voittekin sitte seurata mua instagramissa. Mun nicki on svantegullichsen .
Mä meen nyt itkemään itseni uneen. Tai ehkä meen saunaan.

9 kommenttia:

  1. sikahyvä otsikko + great pic + hauska teksti + hyvä biisi = mucho bueno!

    VastaaPoista
  2. biisi ♥ ps liikutuin syvästi, osanottoni 3:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on nyt vähän vaikeeta... Kiitti :/

      Poista
  3. Haa, otsikko ja kuva toimii! Teksti nyt vähän latisti.

    VastaaPoista
  4. kui ihana kuva! mut teksti paljastiki et ei ollukka mukava juttu:( voi sua... tiiän niin hyvin ton tunteen:/... voimia:c biisi mitä mahtavin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, mut nyt oon jo ähes toipunut järkytyksestä :D

      Poista