sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Vastauksia kysymyksiinne

 Lajittelin nä kysymykset kyselijöiden mukaan näin näin bädäämmm

Millon alotit kuvaamisen? Olin päässy just sillon ripiltä. Olisko ollu 2008? Millä kameralla kuvaat? Canon eos 450D. Mikä kamera sulla on nyt? Sama edelleen. Mikä kuvaamisessa on tärkeintä? Et saa tuoda omaa mielenmaailmaansa esille ja joskus jopa luoda jotain kaunista. Hauskin/mieleenpainuvin/merkittävin/jms kuvaukseen liittyvä tapahtuma? Hmmmm... Ei mulla oikeen tuu mitään mieleen. Hmmmmmm... No yleensä aina kuvaussessiot kavereiden kanssa on kivoja. 

Kerro itsestäsi 5 hyvää ja 5 huonoa asiaa. Hyvää mussa on mun hauskuus, huumorintaju, mielikuvitus, musiikkimaku ja tyyli. Huonoa mussa on et oon joskus aika paha suustani, sorrun angstailemaan kännissä, en osaa vakavoitua vakavissa tilanteissa, oon välillä vähän ylimielinen ja kyllästyn helposti toisiin ihmisiin ja vähän kaikkeen. Kerro joku hauska muisto jonkun läheisen kanssa (esim kaveri). No niitä kyllä riittää ihan liikaa. Esim. eilisilta ja kreisibailaus.


Onko sulla joku karkkijuttu mikä on pakko saada lähes aina kun käy kaupassa (esim patukka)? Ei oikeestaan. Aika usein ostan pähkinöitä. Mitä tarkotat sun blogin nimellä ja miksi just se on sun blogin nimi? Tä blogi alkujaan oli siis kuviksen tehtävä. Tunnilla piti nopsaan keksiä joku nimi, joten laitoin iPodin shufflelle ja kattelin et josko sielt tulis joku kiva. Linkki biisiin.
Minkä ikänen olet?
18!!!! Ootko herkkä? No en oikeestaan kauheen. Mulla on aika kova kuori. Ootko romanttinen? Kai mä nyt jossain määrin oon. Onko sulla ikinä ulkonäköpaineita? Kyllähän niit aina tulee. Varsinki jos iho on huonossa kunnossa. Onko sulla vatsalihaksia?<3 On työn alla!


Kumman teurastaisit mieluummin, tappajavompatin vai tappajalaiskiasen? Vaiko sittenkin tappajahain? Ehdottomasti vompatin. Kirottu elukka.


Ootko mielestäs hyvännäkönen? Kai mä ihan ok olen! Pesetkö hampaat säännöllisesti, kaks kertaa päivässä? Juu! Voisitko ajaa kaikki hiukset pois? Entä kulmakarvat? No hiukset voisin vetää siiliks, mut en kyl kaljuks. Kulmakarvoja en ajais ikinä. Taivas varjele että näyttäisin torspolta.


3 parasta blogipostaustasi? Afrikantähti, Vapaus taas katoaa, Ei rakasta. Loukkaannuko helposti, jos joku vaik kritisoi sun kuvaa tmv? Nojoo, jos ei oo kunnon perusteluja. Rakentava kritiikki on aina tervetullutta! Asutko Helsingissä? Asun Turussa. Seuraatko blogeja, saatko niistä inspiraatiota? No kyllä mä aika montaa seuraan. Mut en mä niistä oikeen inspiraatiota(vihaan tota sanaa) saa. Tykkään vaan kattella mitä muut tekee. Jos joo, niin 5 lempiblogia? Laitan yhden. Muut mun seuraamat blogit näkyy mun bloggerin profiilissa USKOMATONTA. Aivan saatanan hauska :D:D Mikä sun nimi on:D? (koska sun real name tuskin on ssvante) No kyl se lähestulkoon on. Se on Svante. Poor me.


Seurusteletko? jos et ni ootko? En seurustele. Oon joskus mut en oikee laske sitä. En oo kovin sitoutuvaista tyyppiä. Mikä on parasta sun kodissa? Mun huone!! Paras kännireissu? Hmmm näitäkin on paljon, mut sanon vaikka sillanen, ku pari vuotta sitten oli kesällä joku puistoryyppäysjuhla ja oltiin siellä jonka jälkeen mentiin uimaan suihkulähteisiin ja tehtiin kaikkea huisin hauskaa huisin typerää.



 Lempileikkeleesi? Kalkkunaleike <3 Miltä sun pierut haisee? PErseeltä. Olisitko mielummin anuspersikka vai sami-petteri? Olisin anuskirsikka! Kauneusrutiinisi? Aamulla kun herään, venyttelen pitkään, puolelta toiselle venyttelen, jatkan kunnes herään. Lempifinnivoiteesi? Siis voide, josta tulee finnejä?? En tiiä mistä puhut mut emt varmaa kermavaahto??? Mitkä ovat syntisimmät alushousut jotka olet nähnyt? Näin kerran Stockmannilla yhet aivan älyttömän syntiset Kuinka monta huonekasvia omistat? Entä marsua? Huonekasveja mulla on 0. Haluaisin tosin huoneeseeni päärynäpuun. Marsuja minulla on yksi. Sen nimi on Luigi. Se on italialainen rusettimarsu. Miten syöt pekonisi? Hevosella samaan aikaan ratsastaen. Nautitko munasi löysänä vai kovana? Puolilöysä muna on parasta. Mitä mieltä olet keppihevosista ja näätähuiveista? Ne on helppo yhdistää toisiinsa päihtyneenä. Hesen bonuskorttisi kolme viimeistä numeroa? 666 ofc. Mistä maasta lempibanaanisi tulevat? Intiasta. Oletko nähnyt ufon? Jos, niin missä ja milloin? Miltä se näytti? Olen. 6.7.2011. Se oli taivaalla ja se näytti iloiselta mutta vaivaantuneelta. Se oli kiusallinen tilanne. Veri vai viini? Veri. Himoitsetko koiria? Pehmeitä vai karheita? Karheat koirat ovat herkkua. Pidätkö kiljumisesta? Missä tilanteessa eniten? Rakastan sitä. Yksin kotona, keskellä kaupunkia tai vaikka hautajaisissa. Niiiin ihanaa se on! Mikä olisit näistä mieluiten: a) katkaravunkasvattaja b) soijamaidonsekoittaja vai c) miljonääri? Ehdottomasti soijamaidonsekoittaja. Rakastan soijamaitoa. Ja sekottamista.
 


Seurusteletko? En. Ketä on sun paras kamu? Ei mulla oikeestaan oo parasta kaveria. :(. Mikä on sun lempi kuva minkä oot ite ottanut? 
Millanen sun perhe on? Suuri. Vanhemmat on eronnu. 3 isosiskoa, pikkuvelipuoli ja pikkusiskopuoli. Missä koulussa oot?  Turun Klassikon lukiossa. Yhden jakson tosin enää. Mitä haluaisit tehdä tulevaisuudessa? Tutkimusmatkoja. Lempi vaate? Mun JumpIn! KAto nyt kui onnellinen mä olen siinä!
Mitä toivot joululahjaks? Hmmm rauhaa ja rakkautta tämänkin kylän noidille. Poltatko? En. Ootko töissä? jos niin missä? Olen Hesellä. Irtisanoudun tosin huomenna. Pää hajoaa siellä. Lempi alkoholijuoma? Mojito on ihan hyvää. Myös kylmä olut ahh. Millanen oot kännissä? Yleensä melko villi ja kaikkea hauskaa tekevä, joskus agstaan, ja jos juon paljon liikaa ni en enää tunnista ihmisiä ja tuijotan vaa.


Hei tota kui kauan oot harrastanu kuvailuu? ja millanens kamera sulla on(:? Nelisen vuottta. Pari viimisintä aktiivisemmin. Ja canon eos 450d! Toivottavasti viimeistään kevällä parempi...


 Kaipaatko näinä kylminä alkutalven iltoina Jemskiä? Kaipaan kovasti. Myös sinua Irina. Soittelehan.


 Ootko ikinä ollu rakastunut? En. Ootko tyytyväinen sun ulkonäköön? Olen mä. Ootko itsevarma? Välillä vähän liian. Lempi biisi tällä hetkellä? Icona Pop - Manners. Mitä syöt aamupalaks? Yleensä maitorahkaa ja mustikkakeittoa tms. Tykkäätkö Kaija Koosta? Rakastan. Ihana nainen! Luetko blogeja? jos niin linkkaa sun lemppari! Linkkasin tuonne vähän ylemmäs jo! Ootko ihastunu tällä hetkellä? :3 En oikeestaa. Ootko helposti lähestyttävä ihminen? Halutesani olen. Mikä on sun mielestä sun paras luonteen piirre? Oon aika järkevä, ja myös huumorintajuani arvostan. Entä paras piirre ulkonäössä? Silmäkulmat.


10 kommenttia:

  1. Voi Jeesus olet niin ihana.<3 Välillä sitä toivoisi, että ajautuisimme ihan sattumalta jonnekkin samaan tapahtumaan tai jotain. (ps. Vompatit on oikeesti tosi kivoja ja tällä kommentilla ei ole mitään uskonnollista merkitystä!!)

    VastaaPoista
  2. on kyl oikeesti iha sairaan hieno toi "sun lempi kuva minkä oot ite ottanut" !!

    VastaaPoista
  3. haha sun kännikäyttäytyminen on näemmä samalaista ku mulla! yleensä pirtee, vilkas ja sosiaalinen, mut sillon ku aivan liian naamat niin hiton jumissa, tuijottaa vaan eteenpäin sekä kommunikointikyvytön.

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus ja hauskoja vastauksia! :D JA Svante on ihan hyvä nimi. :)

    VastaaPoista
  5. Nää on ehkä parhaimmat vastaukset ikinä! Oisit taatusti cool frenduli

    VastaaPoista
  6. hahaa parhaita vastauksii! vaikutat huipputyypilt:)

    VastaaPoista
  7. Hahaa kiitos kaikki! Itsetunto taas kohos paskan töpäivän jälkeen parilla pykälällä ku näitä luki!
    Ja jos haluuttte olla mun kamui, ni ok, ollaa vaa!!1

    VastaaPoista
  8. svante.. oon tullut siihen tulokseen, et pidät ihan varmaan salaa tota uskomatonta-blogia! se on niin sä! :) t. kuuselan anna

    VastaaPoista