sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Minusta


 Moni vähän kauemmin lukijana ollut varmaan muistaa kun mulla oli joskus huhtikuussa arvonta. No nyt sitten vihdoin pitkän vetkuttelun jälkeen voittaja sai palkintonsa, eli ton taulun. Samalla myös kuvailin itteäni hississä ja kadulla. Ihan muutenvaan. 
Ja nyt teemaan sopien aattelin et voisin kertoa ihan vaan jotain perussekalaisiajuttuja itsestäni et ihmiset tietää et kuka mä olen.

-Mä olen Svante. Jep, se on oikea nimi.
-Mä täytän torstaina 18 vuotta!!!!!11111
- Oon harrastanu valokuvausta siitä saakka kun sain kameran rippilahjaks.
- Mulla on tässä jaksossa 3 kurssia ja maanantaisin vapaata. On ihanaa olla ABI.
- Harrastan valokuvauksen lisäksi crossfittiä ja humalahakuista juomista.
- Mulla on instagram nimimerkillä svantegullichsen .
- Viikonloppusin mun instaan tulee kierosilmäisiä kuvia.
- Mun blogia on haettu vähän aikaa sitten googlesta hakusanalla "on rapeat".
- Mulla todettiin just kitaontelotulehdus, eikä mulla oo hajuakaan mikä se on.
- Heitän liian karua läppää ja ihmiset pitää mua ilkeenä.
- Itse koen olevani loistotyyppi.

Ei muuta.


28 kommenttia:

  1. sun blogi on tosi jees :)

    ps loistavat harrastukset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti hei!

      Ja joo oon aika hyvin tasapainottanu huvittelu ja raatamisen (vaikka ite sanonkin) :D

      Poista
  2. Jee me ollaan synnyttysamana päivänä, paitsi mää kyllä täytän vasta 17......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee!!
      Nooohh. Ei vuosi oo kauheen pitkä aika... (on)

      Mut voit samaistuilla tähän odotellessa! http://onrepeatagain.blogspot.fi/2012/04/raivo.html

      Poista
  3. Hei paljon onnea!:D Itellä viä se kolmisen kuukautta

    VastaaPoista
  4. iha sairaa upee toi sun banneri! Ja ihanat hiukset tos ekassa kuvassa, muutenki just söpö :)

    VastaaPoista
  5. Sä vaikutat tosi rennolta ja hauskalta ihmiseltä! :) pakko kysyy et mikä on crossfitt? ja muuten, mä täytän 18 vuotta keskiviikkona, oon siis päivän vanhempi ku sää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hähähähä mä olen oikeeesti tikkapipoinen ja tylsä! Crossfit on sillane raivokas urheilulaji, kannattaa googlettaa! Ja onnea hei, älä ota liikaa!! :D

      Poista
    2. olispa mullaki tikkapipo XDDDD

      Poista
  6. Aika makee blogi, en tiiä kui tänne eksyin, enkä kyl seuraa mitää muita blogeja, mut tätähän vois alkaa ihan seuraamaan. Tykkään sun tyylistä ja plussaa viel toi crossfit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, tervetuloa vaan seurailee!! Kiitos!

      Poista
  7. Ps. http://so-restless.blogspot.fi/2012/11/5-blogia-aanestys-alkaa.html

    VastaaPoista
  8. hieno takki t sen omistaja-lyyli

    VastaaPoista
  9. Hei meitsillä on kans synttärit huomenna! Paitsi mä täytän 19.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea! En tiiä susta, mut mä aion vetää ultraperseet!!

      Poista
    2. XDDdDdddD sounds good! Meitsi ei oikeen voi koska: töitä. Vedä ankarat perseet ja pidä heti perään armoton darra & morkkis (y)

      Poista
    3. Pyysin vapaaks jo heinäkuussa! :D Joo vedän, mut myös pe ja la. Ehkä jopa su. Maanantaina voi darrailla!

      Poista
  10. nauroin täl postauksel vitusti

    VastaaPoista