sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Toivepostaus (kalliolle kukkulalle)


Olin pari kesää sitten Karoliinan kaa Vepsän saarella. Paloin sillon punaseks ku Atrian tomaatikeitto!!

Mut joo, sen kunniaks et on 149 lukijaa ni päätin tehdä toivepostauksen!!!


eli


nyt siis kerron omista toiveistani!!! XDXDXDDXDXDXD

Toive #1: 3. tyyny mun sänkyyn.
Toive #2: Se, että suklaamurot vois kuulua mun nykyisiin terveellisiin elämäntapoihin.
Toive #3: Etten suuttuis joka kerta niin saatanasti kun joku tukkii tien bussin käytävällä.
Toive #4: Että mun ikkunasta voisi pulahtaa välimereen aamu-uinnille.
Toive #5: Että kaikki Suomen oravat otettaisiin jälleen mukaan valuuttamarkkinoille. 
EI MUUTA!!!

Ps. Onpas!! Seuratkaa instagramissa svantegullichsen !!!!!!!!!!!!!!!!!

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Pakko myöntää et oon aivvvan älyttömän ylpee ittestäni. Niin laadutonta läppää!

      Poista
  2. kuvii pienemmiks et niit pystyy selaa kunnolla. ja näytä enemmän omaa naamaas, ei oo mitään hajua miltä sä näytät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hanki sä isompi näyttö! Ja kelaa vähän alemmas postauksia tai käy tsiikamassa toi instagram. Tä on valokuvausblogi eikä mikään mun mallikansio.

      Poista
    2. Ok, saatan vaikka kuvien leveyden laskea 1000px --> 900 tai 800px mut kattellaa.

      Poista
  3. OON NIIN SAMAA MIELTÄ TON TOIVE 5. KAA TÄLLÄ HETKELLÄ!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herään joka vitun ikinen aamu siihen et ne ryömii välikatossa -.--.-.--.-.-.-.-.-.--.-. aaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

      Poista