perjantai 10. elokuuta 2012

Tarkastelua


Tänään oli harvinaisen tylsä päivä. Töissä toki tekemistä riitti, mut sen jälkeen oonki vaa maatunu kotona. Töissä mä oon huomannu yhen asian. Kaikille hampurilaisille on se tietty ihmistyyppi mikä aina ostaa sitä. Tässä mun jaottelua:

- Kerroshampurilainen: Tavallinen tallaaja jolla on nälkä.

- Juustohampurilainen: Tavallinen ihminen jolla on pieni nälkä. Eli ei nälkää. Miksi vitussa ostat siis hampurilaisen? Huvikseen syöminen on vakava ongelma joka voi johtaa ylipainoisuuteen. Tiedostakaapas se!

- Tavallinen hampurilainen: Ihminen, joka haluaa syödä huvikseen, mutta on niin köyhä ettei voi ostaa juustoa.

- Megahampurilainen: Joko perheenisä, jonka pitää osoittaa perheelleen olevansa alfauros, koska jaksaa syödä niin paljon ruokaa, taikka miesporukkansa vertaispainostukseen sortuva mies joka tilaa megan koska se on miehekästä ja kaikki muutkin porukasta ottaa megan. Kyllä raavas mies tarvtsee 1100 Kcal per ateria!!!!!!!!

- Kanahampurilainen: Perheenäiti joka ottaa kanan koska se on naisellinen ja feminiinen ja venuksellinen. Yleensäkin just naiset tilaa kanaa paljon. Naisillahan on tapana aina kattella kaloreiden perään, mut täs on jotain mitä en ymmärrä, en sitte millään. Se pihvi UPPOPAISTETAAAN ja siinä on vitusti majoneesia. Se ei todellakaan ole mikään kevyt pikku välipala. Lopettakaa se itsenne kusettaminen.

- Ruishampurilainen: Ruishamppari on "paremman väen" hampurilainen. Fiinisti pukeutuneet itsetietoiset pukumiehet ja naiset ottaa tämän, koska tää on nyt hirveen paljon hienompi ja luomumpi ja hienostuneempi ku noi kai muut hampurilaiset. Vaikka se maistuukin paskalta. Tai ainakin ennen maistu ku siin oli vielä se kirottu possufilee...


Joo. Mulla on paljon patoutunutta vihaa sisälläni....  Ehkä ihan hyvä et mul on enää 1 vuoro jonka jälkeen 6 vk kirjotuksiinlukulomaa töistä.

Koko päivä ei sentään mennyt hampurilaiihmisiä mietiskellessä. Kuvasin myös itteäni meiän creepyssä olohuoneessa.





23 kommenttia:

  1. Haluisin niiin tutustuu suhun, oot niin hauska ja mukavan olonen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tustustu ihmeessä! Huomaa myös jossain vaiheessa, että olen äärinegatiivinen, kyyninen ja vittuileva ihmisraunio!

      Poista
    2. Noei. OOn oikeesti ihan hyvä tyybbi

      Poista
    3. ^ :DDD. ja postaus myös. kruunasi tylsän perjantai-työpäiväni.

      Poista
    4. Jos nyt tulisin kommentoimaan nimellisenä, pitäisit mua varmaan true-stalkerina :D

      Poista
  2. Haluuun vanhankunnon possufilee ruishampparin takas:(( ps oot hauska
    Ps2 munnälkä menee 1kpl juustosta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAha ha H AHAHAHAH ET saa Jumalan kiitos. Sen tekeminen oli niin paskaa.

      Poista
  3. Kompaan ekaa Anonyymiä! Vaikutat huipputyypiltä! Ja hyvää biisivalinta, again.. (:

    VastaaPoista
  4. voi oot niin ihana svanuuu mulla on sua kauhee ikävä <3 nähää talvella jos eksyt tänne pohjoseeen =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saatan eksyä Lapin sijaan Etelä-Koreaan ja Australiaan, mut sen näkee sitten...

      Poista
  5. Millanen on ihminen ku tilaa kanafileit? XD

    VastaaPoista
  6. juustohamppari on nii hyvää mä syön aina juustoaterian XD VARSINKI SIT JOS ON NÄLKÄ ! mut joskus oon kyl huvikseenikin syöny koska se on hyvää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huvikseensyöminen on SILLOINTÄLLÖIN _ihan OK_

      Poista
  7. TÄYTYY KYLLÄ SANOA!!!! Jos mulla on nälkä niin mä kyllä syön sen juustohamppiksen, koska en jaksa isompaa!!! Tosin harvoin noita hamppiksia ees syön :D

    VastaaPoista
  8. heheh. oon niin juustohampurilaisstereotyyppi :D

    VastaaPoista
  9. LOPETA NE TYÖT SVANTE KULLERVO g

    VastaaPoista
  10. Mun on pakko kommentoida että tää sun blogi on ihan mahtava!! Kuvat on upeita ja inspiroivia, ja lisäksi sun tekstit on hauskoja. Oon selaillut näitä postauksia koko illan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saat kommentoida ihan vapaasti! :D Kiiitos paljon! Ja mikäs sen kehittävämpää tekemistä :D

      Poista