sunnuntai 5. elokuuta 2012

Kännykkä putosi mereen!!


Oltiin Roopen mökillä ja hauskuuden määrästä kertoo paljon se, et päätä jomottaa edelleen ja mun kännykkä putos mereen.





 Mä onnellisen kännykän putoamisen jälkeen. Jännittävä tunnereaoktio vaikka itse sanonkin. Kello oli sillon tosin jo suunnillee 6 aamulla. Kuvan otti Limppu.

Mites mun blogin uus ulkoasu? Aika päin vittua sanoisinko.
Blogger on kyllä yks läski huora: "EN TOIMI EN TOIMI EN MILLÄÄN", se mulle huutaa.

Mitään ei saa helpolla tehtyä. Pitänee palkata joku laittaa mun blogin ulkoasu kondikseen.... Noh, banneri on ainakin hieno, vielä kun sais sen silleen koko sivun levyseksi ni hymyilisin silkasta ilosta.


Miten saan kuvat isompina tänne?! Oon semi tumpelo..

3 kommenttia:

  1. tää uus layot on siisti, mut mun 13 tuuman läppäris toi teksti katkee tost oikeelt puolelt keske :-----(

    VastaaPoista
  2. by the way, ihanan näköst vettä! miksen mää löyä tommost...

    VastaaPoista