maanantai 18. kesäkuuta 2012

Persereikäleipiä, väkisinmakuupusseja, mutaa ja viinaa.

Näistä kaikista on Provinssirock tehty.
Oli ihan jjärisyttävän hauska viikonloppu. Myös ehkä randomein vuosikymmeneen. Jotain kertoo seuraavat:

-Ylex:n Jenny yritti soittaa mulle perjantaina kuulemma monta kertaa. Menin sitten lauantaina kysymään siltä että kaipasitko mua. Sen ensimmäiset sanat oli: "OOTSÄ SVANTE!??" sitte se kaivo kännykkänsä taskustaan ja näytti mun nimen ja numeron sieltä. Ok.
- Päärynä on hauskin sana ikinä. 
- Olin lauantaina 2h sairasteltassa makaamassa koska en voinu liikuttaa mun selkää ku sattu niin helvetisti. Luulin kuolevani, mut sitte ku kipu hellitti ni päätin henkilökohtaisesti halata jokaista ensiaputyöntekijää.
- Me poltettiin mysliä. Siinä oli hedelmänpaloja.
- Menin sunnuntaiyönä ensiapupisteeseen. Halusin vettä joten esitin että närästää. Närästyslääke kielen alle piiloon ja ihana lasi vettä glunksista vaan. Ulkona syljin sen närästystabletin. Ok.

Luultavasti myös 1087 muuta asiaa tapahtu, mutta nyt en muista niitä. Jos joku muistaa jotain hauskaa ni kertokaa toki kommenteissa!

Mul oli vaan kännykkäkamera mukana ni nyt huonolaatusia kuvia.


1. ja 2. kuvista se, että se taskumatti hajos mun haaroihin... Nice.
Ja tosta viimisestä, että tota mysliä oli kaikkialla.



Täsä vielä Provinssirockin kuvagaleriasta pöllitty kuva. Mä Chase&Statuksen eturivissä taustatanssijalta saadun uimarenkaan kanssa.

video
M83:n remix Daft Punkin Fall:ista. Tätä biisiä kuunneltii aina kokoajan kamujen kanssa viime kesänä ja sitku se alko soimaan ni olin aika huumassa!

video
 Analyysi kuolleesta linnusta.....

video
Justice (OLI IHAN VITUN MAAGINEN) - Dance. Olin 2. rivissä silleen et olin käsi kaiteessa kiinni koko keikan. Videon lopussa näkyy ku järkkäri käskee mua lopettaa videoinnin koska se on kielletty. Lol.

video
 Feed Me - Cloudburn

Oli ihanaa.





10 kommenttia:

  1. oon ihan pikkusen vaan kateellinen! ihan vähäse

    VastaaPoista
  2. oon ihan viiituuun kateellinen tosta m83:sta......... :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se oli kyllä ihan jees! ainakin ne hetket jotka siit keikasta muistan oli..... :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kännykässä. se on semisti kyseenalanen

      Poista
  4. NA NAA NA NAAAAA NA NAAA NA NAAAAA NANNAAANANAAA NANNAANANANNAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilulilluliluliullutumtumtutmltutoiluliiiiitltitt.iluliliuiluiluilliuiuiuiluiluil (se pianokohtaus)

      Poista