perjantai 4. toukokuuta 2012

Rutto leviää.

Tänään oli uskonnon uusinnat. Saankohan verkkosukkahousuisten lintujen piirtämisestä plussaa? Toivotaaan...
Töistä tuli tänään mukava ylläri!
Mulla on palkallista kesälomaa, TITTIDIDIIIIIIIIIIII, 0 päivää. Vittu.
Noh, siinä uskontostressin ja lomakismityksen ajatuskurimuksessa mulla tuli tällanen kuvausidea:






Täst vielä oikeeoppiset linnulauluohjeet. Löyty luontopolun varrelta.





 Ok.



 Viikonloppuja.





PS. Muistakaahan arvonta! Loistava palkinto ja aikaakin vielä. Löytyy täältä: http://onrepeatagain.blogspot.com/2012/04/arvonta1111111.html osallistukaa!

9 kommenttia:

  1. oi, ihanaa, kiitos linnunlauluohjeista, voinkin seuraavalla kerralla laulaa mukana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kuuluu kunnalle nimeltä Turku, joka näitä kylttejä ymäri ruissaloa on viljellyt!

      Poista
  2. the knife !!!!! t.mseea

    VastaaPoista
  3. Sait musta uuden lukijan! Hienoja kuvia ja osaat kirjottaa tosi hauskasti. Tykkään :--)

    VastaaPoista
  4. jaahas, ruissalossakos sitä ollaan oltu kuvailemassa? :d oon melko varma että oon ollu samassa kohtaa heilumassa kamerani kanssa ku missä otit ton kolmannen kuvan XDDXD ja äääh, niin tykkään sun visioista...ja tästä biisistä! GJ!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no rsalohan on mun toinen koti! mut siidä en tiiä ootko samassa paikassa ollu! kiitos :D

      Poista