torstai 10. toukokuuta 2012

Revolution!

Olin kuvaamas Luostativuoren lukiobileet, oli aika kova meininki ja ihan hienoja kuvia tuli! Täsä muutama niistä n. 78 900 kuvasta jotka otin sieltä.







Joo-o! Jos joku nyt bongas ittensä täältä ja on vihainen, ni ilmota mulle ni poistan. Loput kuvat tulee huomenissa sitte P.A.N.O. :n facebooksivuille. Mä en niitä rupea lisäilemään. Enkä lähettelemään. Enkä muokkailemaan. Sortsi.




Huomenna kaverin synttäreille sen mökille avaamaan kesäkausi. Sitä ennen viel 1 erittäin flunssainen koulupäivä jos se on yhtään samanlainen kuin tämänpäiväinen.


Arvonta-aikaa vielä viikko!  Voit voittaa canvastaulun!

 Arvontaan ja ohjeisiin tästä!


(ps. Tosi hienoon järjestykseen ja riviin blogger noi kuvat laittoi<3)


15 kommenttia:

  1. vittu nä on hienoja!! hatunnostoja.

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. jeekididi! en viittiny laittaa kauheen tunnistettavii kuvii ihmisist, mut noi muutamat oli nii hyvii et oli pakko!

      Poista
  3. tuu kuvaa meänki bailuja!!!!

    VastaaPoista
  4. XD nyt ku näki nä kuvat rupes vähä pelottaa et millasii kuvii viel on tulos!:D ja kyl ainaki itteni tunnistin vähän liiankin hyvin mut muuten tosi hienoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos häiritsee liikaa ni sano vaan kuka ikinä oletkaan

      Poista
  5. hei millä ohjelmalla muokkaat näitä sun kuvia mitä oot laittanu tänne blogiin ? :)

    VastaaPoista
  6. MÄ TULIN NIIN VIHAISEKSI!!! Ei ollu mitään bileitä kun mä olin luostiksessa!!!!!

    VastaaPoista