sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Laiska sunnuntai

Heräsin aamulla ja menin alakertaa. Joku random penska tulee koputtelee vessaan kun mä olin siellä. Ok. Se oli ilmeisesti joku mun pikkuveljen kaveri. Mut ok silti. Kävin taas vaihteeks Ruissalossa, täl kertaa Elinan kanssa.


Siel on aika paljon valkovuokkoja ja sinivuokkoja. Kannattaa mennä keväällä metsään. Tulee hyvä mieli.

Ostin myös keskustasta Nälkäpelin viimisen osan ja loppuilta luultavasti sitä lukiessa.
 2. osan takii valvoin kahteen saakka yöhön kouluviikolla, koska sitä vaan ei voinu laskea käsistä alas. Ennen lueskelun alottamista pitäis varmaan tehdä noi Madridin takii rästiin jääneet esseet.

Ja koska vaan abaut 3 mun lukijoista tietää miltä mä näytän, ni lisäsin nyt myös kuvan itsestäni. Täs mä oon. Moi kaikki.


Kuvan otti siis Elina, käykää tsekkaamassa sen blogi!



6 kommenttia:

  1. hihi kiitti svante :) linkkaan sun blogin tohon myös

    VastaaPoista
  2. about 3? come on.

    http://www.youtube.com/watch?v=Y0QCvaB6YNo

    ever heard? voisit pitää

    VastaaPoista
  3. svantee :D oot iha hönti näköne tossa :D ota joku kuva jossa oot oma söpö ittes etkä tollane wtf ilme naamal! :)) mitäs muuten kuuluu pitkästä aikaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa en osaa muutaku ku wtf ilmeitä, hyväähän tässä kuuluu :D mitä Kaisu itte? :)

      Poista