keskiviikko 21. joulukuuta 2011

uudelleeenlöytyneitä helmiä

en oikee oo jaksanu ottaa uusia kuvia, ni päätin ettiä vanhoista kuvakansioista jotain kuvia mitä en oo ikin julkassu. saalis oli ihan jees!
kaikki kuvista on otettu just niihin aikoihin ku sain tän mun järkkärin, joten ne on vaa jäänu lojumaan ympäriinsä rumina suttuina. kuvia kun en osannu sillon vielä yhtään muokata, mut nyt pienellä laitolla näistä sai ihan kelvollisia!
horisontit lienee edelleen joissain vähän vinossa mutta  niin on myös mun silmät vinossa joten vaiti.







 högharun aka kivisaari on hieno saari porvoon saaristossa. menkää sinne.

se on ihan tove janssonin saaren (klovharunin) vieressä.  ja ne molemmat on ihan pienen venematkan päästä meiän mökistä. jee!

tän mä oon julkassu ennenkin, toisen värisenä vaan. siitä ei tykätty.
____

joululoma alkaa, hip hip hurraaaa, sen kunniaks allaoleva (ei millään tavalla jouluuun liittyvä, mutta silti hyvä) biisi

(osasin linkittää videona, edistystä)

3 kommenttia:

  1. Jee hyvä! Eikä ollut yhdessäkään horisontti vinossa..toisteks vika kuva on upee, näyttää kesältä, tykkään:)T. sofia joka ei tajua vieläkään et millä hiton tunnuksella mun pitää kommentoida, mikä URL!?!

    VastaaPoista
  2. POSTAUSTAAAA JUMALAUTAA! äijä kyl ottaa paljo kuvii?

    VastaaPoista
  3. sofia, tackarrrrrrrrrrrrrr ihanaa kesäätä! en mäkään tiedä millä sun pitää mommentoida :D mut kommentoi jollain xd
    nyymi, JUmalauta, kyllä!

    VastaaPoista