maanantai 26. syyskuuta 2011

mo-ro


tykkään valokuvailusta ja chillailusta, ja jos mä tätä blogia tän yhen poustailun jälkeen vielä jatkan, ni eiköhän tänne ryöpsähtele kuvaparsi jos toinenkin sitten.

koska en keksi muutakaan kirjotettavaa, kerron sitten mun valokuvaus- urasta -harrastuksesta.
multa löytyy canonin 450d jonka sain muutama vuos sitten rippilahjaks. putkia löytyy perus kittiputken lisäks pari sigmaa, toinen 10-20, toinen 18-200 polttoväleiltään. oon omasta mielestäni ihan jees kuvaaja. tässä nyt pari esimerkkiä mitä on tullut räpsittyä:










 lisää fotoja löytyy mun harhakuvan profiilista: http://www.harhakuva.org/browse_visualart.php?u=14702
vilkaiskaahan toki!

oon työkkärillä valokuvauksen jatkokurssilla, ihan peruskurssin suoritin jo pari vuotta sitten. sieltä tulee joka viikko joku kotiehtävä ja sillon sitä sitte tulee harhakuvaankin (ja ehkä tännekin) kuvia sitten.

mä oon huomannu että mä en enää näe maailmaa samalla tavalla ku ennen. ajattelen koko ajan vaan niin, että mulla ois silmien tilalla kameran etsimet; etin jokasesta hetkestä jotain mielenkiintoista tai jännää, jonka haluisin saada tallennettua. hämärää.

ei mulla muuta.
moi.

blogin nimi tulee looptroopin biisistä on repeat
http://www.youtube.com/watch?v=6-9srDRQ44s
se on hyvä.

9 kommenttia:

  1. Rakastan sun blogia! huomaaks ku katoin tänne asti kaiken! tosi hienoja kuvia ja noi kappaleet on kivoja niitten yhteydessä :) piristit mun päivää t. anonyymi

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon! :) säki piristit mun päivää! t. ssvante

    VastaaPoista
  3. sul on kyl kiva blogi ja kiva kirjotus ja kuvaustyyli!

    VastaaPoista